myprotia logo Electrical and Computer Engineering Community
Ημερολόγιο
 Portal » Community » myprotia.gr magazine » Γενική συζήτηση
Ελληνική αντισεισμική ευρεσιτεχνία για τον σεισμό (δική μου)
Συντονιστές: Apo_, mmmellllllllll, mpizinakos, truepiece
Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Σελίδα 1 από 2 [39 Posts]   Μετάβαση στη σελίδα: 1, 2 Επόμενη
Συγγραφέας Μήνυμα
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
 Ελληνική αντισεισμική ευρεσιτεχνία για τον σεισμό (δική μου)

Ελληνική αντισεισμική ευρεσιτεχνία για τον σεισμό (δική μου) Idea Arrow
Σας την παρουσιάζω.
Ιστοσελίδα ευρεσιτεχνίας (περιέχει και βίντεο)
http://www.antiseismic-systems.com/index.php?lang=el

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 2:48 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
DiKA85 Offline
Administrator


Ένταξη: Τετ 29 Οκτ 2003, 12:00
Δημοσιεύσεις: 9165
Τόπος: Surrey, UK
Μια ερώτηση... δε διαβασα το κειμενο και δε το εψαξα πολύ, ειδα μονο το βιντεακι.

Η κεντρική κολώνα, γιατι δεν κουνιετα? Λογω των αγκυρών? Και γιατι δε τα βάζεις στις ακραίες κολώνες
_________________
~~~_/)...._/)..._/) ~~~~
๑۩۞۩๑
Βοηθήστε στην προσπάθεια να γίνει το forum ευανάγνωστο χρησιμοποιώντας περισσοτερο τα ελληνικά!
٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ][_, ([]) ][_,

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 2:57 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
 Επιστροφή στην κορυφή 
paliatsouras Offline
Account BLOCKED


Ένταξη: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:55
Δημοσιεύσεις: 592
Τόπος: 20 Km βορειως της Πηγαδας Μελιγαλα οπου δοξαστηκε ο Ε.Σ.
Welcome to our forum.
Εχεις σκεφθει να προωθησεις την ιδεα??
_________________
ΟΛΟΙ ΒΑΝ ΡΕ!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 3:21 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
DiKA85 έγραψε:
Μια ερώτηση... δε διαβασα το κειμενο και δε το εψαξα πολύ, ειδα μονο το βιντεακι.

Η κεντρική κολώνα, γιατι δεν κουνιετα? Λογω των αγκυρών? Και γιατι δε τα βάζεις στις ακραίες κολώνες


Καλώς σας βρήκα παιδιά. Πολύ καλά κατάλαβες φίλε μου
Αυτό το σύστημα κάνει προένταση μεταξύ εδάφους και δώματος της κατασκευής.

Σαν να έχουμε μία μεγάλη βίδα με ούπα, και να βιδώνουμε την κατασκευή στο έδαφος.
Δεν κουνιέται το κεντρικό φρεάτιο, γιατί η προένταση δημιουργεί αντίσταση στο δώμα και στο Π της διατομής της κάτοψης, και της βάσης.
Μπορούμε να το τοποθετήσουμε και στις κολώνες, αρκεί να έχουν μεγάλη διατομή κάτοψης.
Αυτό το σύστημα συν της άλλης, σταματάει την ταλάντωση του δομικού έργου που σπάει τους κόμβους μεταξύ κολόνας και δοκαριού.
Δεν είναι κολόνα, είναι το φρεάτιο ενός ανελκυστήρα.

Θα μπορούσε όμως να είναι οποιοδήποτε μέρος της κατασκευής, αρκεί να είναι απο σκυρόδεμα, και να έχει μεγάλες διαστάσεις κάτοψης

Από ένα ντοκιμαντέρ άρχισαν όλα.
Μια μέρα έβλεπα τηλεόραση με θέμα εκπομπής ...γιατί οι παγόδες στην Κίνα δεν πέφτουν κατά την διάρκεια του σεισμού.Ένας μηχανικός παρατήρησε ότι ο κύριος λόγος ήταν ένας κεντρικός κορμός δένδρου που διαπερνούσε στο κέντρο τοις ασύνδετες κατά τα άλλα παγόδες.Την ώρα αυτή την προσοχή μου τράβηξε μια επιτραπέζια σιντιέρα (αυτές με το κεντρικό στέλεχος) Η σκέψη μου εκείνη την στιγμή πήγε στην βίδα και το ούπα. Αν βίδωνα το στέλεχος της σιντιέρας (ανελκυστήρα ή σταυροειδή κολόνα) με ένα μηχανισμό με το έδαφος ,και δημιουργούσα δύο ραντιεφ βάσεις με ελαστικά μεταξύ των , είχα λύση το πρόβλημα,της συμπεριφοράς των δυνάμεων του σεισμού ,στον υφιστάμενο σκελετό τού κτιρίου,ως πρός τον οριζόντιο και κάθετο άξονά του Ακριβός το σύστημα της συντιέρας με τα CD
βιδωμένο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 3:50 pm
Έχει επεξεργασθεί από τον/την seismic στις Σαβ 08 Μάϊος, 2010 4:41 pm, 3 φορές συνολικά
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
paliatsouras έγραψε:
Welcome to our forum.
Εχεις σκεφθει να προωθησεις την ιδεα??


Καλώς σας βρήκα.
Προσπαθώ να την προωθήσω, και να βρω συνεργάτη, αλλά ακόμα τίποτα.

Φίλοι μου. Πολλοί από εσάς θα αναρωτιόνται, πως μία τόσο σοβαρή αντισεισμική ευρεσιτεχνία,
δεν έχει τύχει ακόμα εκμετάλλευσης. Η απάντηση είναι πολύ απλή.
Ζούμε στην Ελλάδα.
Δεν θα εξετάσω, η δεν θα επιμείνω, όπως έκανα όλο αυτό το διάστημα, να σας πίσω ότι αυτό το αντισεισμικό σύστημα, κατ εμένα είναι το καλύτερο στον κόσμο.
Θέλω να εξετάσουμε κάτι πολύ πιο σοβαρό.
Αυτό είναι το πραξικοπηματικό ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ πλαίσιο, γύρο από το οποίο κινείται η ανικανότητα της πολιτείας, να δώσει πιστοποιητικό ελέγχου και καταλληλότητας σε μία αντισεισμική ευρεσιτεχνία.
Είναι καλό ή όχι,...το αντισεισμικό σύστημα,....δεν υπάρχει φορέας, ή νομοθετικό πλαίσιο,να σου δώσει άδεια τοποθέτησης της αντισεισμικής ευρεσιτεχνίας, στις κατασκευές.
Με λίγα λόγια, υπάρχει νομοθετικό καινό.
Ότι αντισεισμικό σύστημα τοποθετήτε σήμερα στην Ελλάδα, τοποθετήτε αυθαίρετα.
Με λίγα λόγια. Ο Ο.Β.Ι ( Οργανισμός βιομηχανικής ιδιοκτησίας ) μου δίνει άδεια με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που μου έδωσε για, να παρασκευάσω την ευρεσιτεχνία,να την πουλήσω, αλλά κανένας φορέας δεν είναι αρμόδιος να μου πει αν μπορώ και να την τοποθετήσω σε κατασκευές.
ΠΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ είναι αυτό που θα κατασκευάσει μία ευρεσιτεχνία που δεν μπορεί να την τοποθετήσει?
ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ

Ποιος είναι αυτός που έχει πει όλη την αλήθεια στον λαό?

Μήπως ξέρει ο λαός όταν του λέμε ότι τα σημερινά σπίτια αντέχουν 8 ρίχτερ τι σημαίνει αυτό?

Ξέρει ότι αυτό εξαρτάτε από, πόσο κοντά είναι το επίκεντρο του σεισμού, πόσο εστιακό βάθος έχει, τι είδος υπέδαφος έχει η περιοχή, ποιο είναι το υπέδαφος θεμελίωσης, και τι είδος σεισμός είναι αυτός, και ότι δεν ξέρουμε αν υπάρχει κανένα σπήλαιο από κάτω... ή ότι ο μακρινός σεισμός κάνει πιο πολύ ζημία στις ψηλές κατασκευές λόγο μεγαλύτερου εύρους κύματος του σεισμού, το οποίο επηρεάζει την ταλάντωση του κτηρίου... κλπ..
Όλοι αυτοί οι παράγοντες μπορούν να επιφέρουν αστοχία στον σημερινό ΝΕΑΚ στα 6 ρίχτερ

Ξέρουν ότι όταν λέμε αντέχει 8 ρίχτερ εννοούμε ότι δεν πέφτει στον πρώτο σεισμό, αλλά θα πρέπει να δώσουν πολλά χρήματα για επισκευές μετά το σεισμό.(αν επισκευάζεται)
και αυτό μπορεί να καταστρέψει την οικονομία μιας Χώρας.

Και αυτά μόνο για μερικούς σεισμούς. Μετά από την αρχή πάλη.

Για τον λόγο αυτόν χρειάζεται η σεισμική μόνωση, και κάθε αντισεισμικό, το θέλουμε ή όχι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 3:54 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
DiKA85 Offline
Administrator


Ένταξη: Τετ 29 Οκτ 2003, 12:00
Δημοσιεύσεις: 9165
Τόπος: Surrey, UK
Θα μπορουσες να το κανεις εκτος ελλαδος ?
οπως δηλαδή γίνονται offshore εταιρειες στην αγγλια/αμερική σε ελαχιστες μερες σε αντιθεση με τους μηνες που παιρνουν στην ελλαδα, να πατενταρες και να πουλουσες την εφεύρεσή σου εκει που θα εκτιμηθεί (γενικότερα μεσω ευρωπαικής ενωσης), και απο εκει μπορει να ερθει στην ελλαδα.
_________________
~~~_/)...._/)..._/) ~~~~
๑۩۞۩๑
Βοηθήστε στην προσπάθεια να γίνει το forum ευανάγνωστο χρησιμοποιώντας περισσοτερο τα ελληνικά!
٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ][_, ([]) ][_,

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 4:37 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Πρέπει να πάρεις δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και σε αυτά τα κράτη για να το κατασκευάσεις και εκεί. Έχω καταθέσει για διεθνή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, αλλά θα μου στοιχίσει πάρα πολλά χρήματα, και 8 χρόνια για να βγει.
Για την Ελλάδα έχω δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, και μάλιστα δύο.
Το ένα είναι για βραχώδη εδάφη, και ονομάζετε ελκυστήρας δομικών έργων.
Το άλλο για μαλακά εδάφη, και ονομάζετε υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων.
Στην ιστοσελίδα υπάρχει το ένα δίπλωμα. Κάνε κλίκ επάνω του για μεγέθυνση.

Ακόμα χρηματοδοτώ το Μετσόβιο Πολυτεχνείο, για την προσομοίωση της ευρεσιτεχνίας, σε Η/Υ για να αποδείξω την χρησιμότητά της.
Η προσομοίωση θα είναι σε 8 διαφορετικές παραλαγές, και μεθόδους, και θα διαρκέσει 1 χρόνο.
______

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 4:51 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
Dim_P Offline


Ένταξη: Τρι 20 Ιαν 2009, 01:31
Δημοσιεύσεις: 479
Να ρωτήσω κάτι?Αν ο σεισμός είναι εγκάρσιος, το σύστημα θα είναι πάλι αποτελεσματικό?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 6:55 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
 Επιστροφή στην κορυφή 
paliatsouras Offline
Account BLOCKED


Ένταξη: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:55
Δημοσιεύσεις: 592
Τόπος: 20 Km βορειως της Πηγαδας Μελιγαλα οπου δοξαστηκε ο Ε.Σ.
Τωρα μια κι ειμαι ψιλοασχετος με αντικειμενα πολιτικων μηχανικων (ετσι κι αλλιως ηλεκτρολογοι ειμαστε στο forum) θα ηθελα κι εγω να ρωτησω με τη σειρα μου αν εχει δοκιμαστει το συστημα στην πραξη. Ξερω οτι υπαρχει ενα εργαστηριο αντισεισμικης τεχνολογιας στο ΕΜΠ, εκει κανεις τις διαφορες δοκιμες?
_________________
ΟΛΟΙ ΒΑΝ ΡΕ!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊος, 2010 10:57 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
 Επιστροφή στην κορυφή 
EpaRon Offline


Ένταξη: Δευ 05 Νοέ 2007, 15:31
Δημοσιεύσεις: 2011
Τόπος: Στον Master Boot Sector
σεισμική τράπεζα έχουμε και στο Πανεπιστήμιο Πατρών...
_________________
γίνε μέλος στις ομάδες του myprotia!
------------------------
matson και τα μυαλα μας γυρνανε σαν πλυντηρια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊος, 2010 3:23 am
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
 Επιστροφή στην κορυφή 
paliatsouras Offline
Account BLOCKED


Ένταξη: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:55
Δημοσιεύσεις: 592
Τόπος: 20 Km βορειως της Πηγαδας Μελιγαλα οπου δοξαστηκε ο Ε.Σ.
Στου Τσελεντη μερια??
_________________
ΟΛΟΙ ΒΑΝ ΡΕ!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊος, 2010 4:59 am
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
Παράθεση:
Να ρωτήσω κάτι?Αν ο σεισμός είναι εγκάρσιος, το σύστημα θα είναι πάλι αποτελεσματικό?

Ο σεισμός πάντα αποτελείτε από 3 κύματα.
Δες αυτό το βίντεο. http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=98227&cid=38

Όταν ο σεισμός είναι κοντινός, τον καταλαβαίνουμε σαν τεκτονικό.
Αυτό το πάνω κάτω τράνταγμα, το απορροφούν τα λάστιχα που βρίσκονται ανάμεσα στις δύο μονοκόματες βάσεις του φέροντος οργανισμού.

Παράθεση:
Τωρα μια κι ειμαι ψιλοασχετος με αντικειμενα πολιτικων μηχανικων (ετσι κι αλλιως ηλεκτρολογοι ειμαστε στο forum) θα ηθελα κι εγω να ρωτησω με τη σειρα μου αν εχει δοκιμαστει το συστημα στην πραξη. Ξερω οτι υπαρχει ενα εργαστηριο αντισεισμικης τεχνολογιας στο ΕΜΠ, εκει κανεις τις διαφορες δοκιμες?

Ναι φίλε μου εκεί κάνω την δοκιμή.
Όχι όμως στην σεισμική βάσει.
Αν γινόταν στην σεισμική βάση, δεν θα ήταν αξιόλογο τεστ, γιατί είναι πολύ μικρή, και δεν δείχνει την αλήθεια.

Το πείραμα έχει να κάνει με την επιτάχυνση του σεισμού, και την αδράνεια της μάζας. Όταν η μάζα είναι μικρή, δεν έχει την ίδια αδράνεια με την μεγάλη μάζα.

Για μεγάλες κατασκευές, είναι πιο αξιόπιστο να δοκιμαστή σε πεπερασμένα στοιχεία Η/Υ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊος, 2010 11:47 am
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
Αυτό το άρθρο το δημοσιεύει το τεύχος του επιστημονικού περιοδικού ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
http://www.metalkat.gr/

Είναι νέα θεωρία πάνω στην σεισμική μηχανική, και αν ισχύουν αυτά που λέω, αλλάζουν παγκοσμίως τον τρόπο σκέψις ως προς το πως πρέπει να σχεδιάζονται οι κατασκευές
Βίντεο ευρεσιτεχνίας
Youtube

Youtube


Ιωάννης Λυμπέρης
Εργοδηγός Δομικών Εργων.
Σύντομη περιγραφή της εφεύρεσης
Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της παρούσας
εφεύρεσης καθώς και ο τρόπος κατασκευής των δομικών
κατασκευών χρησιμοποιώντας τον υδραυλικό ελκυστήρα της
παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποί-
ηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των
δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσι-
κών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι
και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύ-
ρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση (έλξη) της
δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς
την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα. Αυτή τη
δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυ-
λικού ελκυστήρα δομικών έργων. Αυτός αποτελείται από ένα
συρματόσχοινο το οποίο διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κά-
θετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το
μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά. Στο κάτω άκρο του είναι
πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που πακτώνεται
στο ύψος της θεμελίωσης στα πρανή μιάς γεώτρησης και δεν
μπορεί να ανέλθει. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο,
είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο
οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Η ασκούμενη
έλξη στο συρματόσχοινο από τον υδραυλικό μηχανισμό και η
αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτω-
μένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη
στο δομικό έργο.
Άρθρο
ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛEΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΝΤΑΣΗΣ
Κατά την διέγερση του σεισμού ο φέρον οργανισμός (σκελετός
οικοδομής Μεταλλικός, Σύμμεικτος, ή από οπλισμένο σκυρό-
δεμα) με την σημερινή μέθοδο κατασκευής παρουσιάζει προ-
βλήματα τα οποία ευελπιστώ να λύσω με την ευρεσιτεχνία
Ποια είναι αυτά.
Τέμνουσες. Τι είναι και που υφίστανται πάνω στον
σκελετό της οικοδομής.
Οι τέμνουσες είναι δύο αντίθετες δυνάμεις, των οποίων οι
άξονες τους είναι παράλληλοι και περνούν ο ένας πλησίον του
άλλου, όπως π.χ το ψαλίδι.
Στον σκελετό οι τέμνουσες υφίστανται σε πολλά σημεία του.
Το κυριότερο σημείο που οι τέμνουσες είναι ψαθυρές είναι στο
κάτω μέρος της κολώνας του ισογείου, κοντά στο σημείο που
ενώνεται με τη βάση.
Ερώτηση...γιατί σε εκείνο το σημείο οι τέμνουσες είναι πιο
ψαθυρές?
Απάντηση...Διότι ο σεισμός έχει μια φορά επιτάχυνσης που τη μεταδίνει
στη βάση της κολώνας, διότι αυτή είναι θαμμένη στο έδαφος,
και το έδαφος την αναγκάζει να κινηθεί στον ρυθμό της επιτά-
χυνσης και φοράς του σεισμού.
Ο σκελετός αντιδρά σε αυτήν την κίνηση, λόγω αδράνειας και
στο κάτω σημείο της κολώνας του ισογείου δημιουργείται η τέμνουσα.
Το κάτω σημείο της κολώνας του ισογείου είναι πιο ψαθυρό,
για τρεις κύριους λόγους.
1) διότι έχει να διαχειριστεί περισσότερα στατικά φορτία του
φέροντος, από ότι έχουν να διαχειρισθούν οι άλλες κολω-
νες των πάνω ορόφων,
2) διότι έχει να διαχειρισθεί περισσότερες οριζόντιες φορτί-
σεις του σεισμού
3) διότι δεν υπάρχει καθόλου ελαστικότητα στο κάτω σημείο
της κολώνας του ισογείου, η οποία χρησιμεύει για την
απορρόφηση της ενέργειας του σεισμού, ενώ αυτή η ελα-
στικότητα υπάρχει στις πάνω κολώνες.
Οπότε για τους τρεις λόγους που ανέφερα συμπεραίνουμε ότι
οι τέμνουσες σε αυτές τις κολώνες του ισογείου είναι μεγα-
λύτερες από ότι είναι στις κολώνες των πάνω ορόφων, διότι
διαχειρίζονται μεγαλύτερες οριζόντιες και κάθετες φορτίσεις
κατά την διέγερση του σεισμού.
Τι κάνει η ευρεσιτεχνία για να λύσει το πρόβλημα της αστοχίας
που προκαλούν οι τέμνουσες στις κολώνες του ισογείου?
Ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα εφαρμόζει κάθετη
προένταση μεταξύ εδάφους δώματος. Ξέρουμε ότι η προέντα-
ση αυτή στα πλαίσια της επαλληλίας (μέσα στο πλαίσιο αντο-
χής των κάθετων στοιχείων ) έχει πολύ θετικά αποτελέσματα,
καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού.
Από την άλλη έχουμε και άλλο καλό... τη μειωμένη ρηγμά-
τωση λόγω θλίψης, κάτι που αυξάνει την ενεργό διατομή και
αυξάνει και τη δυσκαμψία της κατασκευής, οπότε και τις παρα-
μορφώσεις που προκαλούν αστοχία.
Oι συντελεστές που καθορίζουν τη σεισμική συμπεριφορά
των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρει πιθανοτικού
χαρακτήρα. (Άγνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο
το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέ-
γερσης, άγνωστη η διάρκειά της.) Ακόμα η μέγιστες πιθανές
επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, έχουν πιθανότητα
υπέρβασης, μεγαλύτερης του σχεδιαζόμενου 10%
Ο συσχετισμός των ποσοτήτων (αν μπορούμε να το δούμε
έτσι) «αδρανειακές εντάσεις - δυνάμεις απόσβεσης - ελαστικές
δυνάμεις - δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής - αλληλεπί-
δραση εδάφους κατασκευής - επιβαλλομενη κίνηση εδάφους»
είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης , και ανεξερεύνητες στη δυ-
ναμική των κατασκευών, με μη προφανές περιεχόμενο.
Συμπέρασμα
Η προένταση, (γενικά η θλίψη) αυξάνει την ικανότητα των
κάθετων στοιχείων ως προς τις τέμνουσες, που προκαλούν οι
φορτίσεις του σεισμού.
Εκτός από τις τέμνουσες που αναφέραμε πάρα πάνω, που
κατά κύριο λόγο εφαρμόζονται στα στοιχεία του ισογείου, οι
τέμνουσες εμφανίζονται και σε άλλα σημεία του φέροντος ορ-
γανισμού
Όπως, στους κόμβους (γωνίες) που σχηματίζονται στο σημείο
ένωσης, της κολώνας με την δοκό, ή της δοκού με την πλάκα,
ή της βάσης με την κολόνα, ή της πεδιλοδοκού με τη βάση, ή
της κοιτόστρωσης με την κολώνα.
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί πρόσθετες τέμνουσες στους
κόμβους που αναφέραμε?
Ο πρόσθετος λόγος είναι η ταλάντωση, που επέρχεται στον
φέροντα σκελετό (κυρίως στον πολύ ψηλό σκελετό ) κατά τον
σεισμό.
Τι προβλήματα δημιουργεί η ταλάντωση στο κτήριο???
Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα, που για να απαντηθεί πρέπει
πρώτα να πούμε ότι η συχνότητα του κτηρίου αν είναι ίδια με
τη συχνότητα του σεισμού, τότε έχουμε συντονισμό
που δημιουργεί την μεγάλη ταλάντωση.
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΣΕΙΣΜΙΚΗ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Τι παθαίνει ο σκελετός της οικοδομής κατά την ταλάντωση
προερχόμενη από τις φορτίσεις του σεισμού και του αέρα?
Ας εξετάσουμε απλά βάση των νόμων της φυσικής, τα φορτία
που δέχεται ο σκελετός της οικοδομής κατά τη διέγερση του
σεισμού.
α) Αδράνεια.
Στα σώματα αρέσει να εξακολουθούν να κάνουν αυτό που
κάνουν.
Αν είναι ακίνητα, τους αρέσει να μένουν ακίνητα.
Αν κινούνται τους αρέσει να συνεχίζουν να κινούνται.
Συμπέρασμα. Όταν ο σεισμός κινείται κατά μία κατεύθυνση,
ο σκελετός της οικοδομής αντιδρά σε αυτήν την κίνηση, λόγω
της αδράνειας.
Αυτή η αντίδραση δημιουργεί τις τέμνουσες του ισογείου.
Αυτή η αντίδραση είναι που προκαλεί και την ταλάντωση, η
οποία εξαρτάται από την ιδιοσυχνότητα του σεισμού και του
εδάφους.
Αυτή η ταλάντωση τείνει να ανατρέψει και τον φέροντα σκελε-
τό με πολύ ψηλό κέντρο βάρους.
Δηλαδή ο φέροντας (κολώνες, δοκάρια, πλάκες) σαν δομική
οντότητα που του την προσφέρουν οι κόμβοι (γωνίες) αντιδρά
σε αυτή την ταλάντωση στους κόμβους.
Τι φορτία δέχονται οι κόμβοι κατά τη διέγερση του σεισμού?
Τα κύρια φορτία που δέχονται είναι δύο:
α) Την αδράνεια της μάζας (της πλάκας, των πραγμάτων, της
τοιχοποιίας,) τα οποία ονομάζουμε οριζόντιες φορτίσεις.
β) Τα φορτία της κατασκευής (το ίδιο βάρος της πλάκας των
πραγμάτων, της τοιχοποιίας) τα οποία ονομάζουμε κάθετες
φορτίσεις.
Ας εξετάσουμε τώρα πως ενεργούν πάνω στα στοιχεία που
αποτελούν τον κόμβο, οι οριζόντιες και οι κάθετες φορτίσεις.
Ένας κόμβος με γωνία 90 μοιρών για να παραμείνει ακέραιος,
πρέπει κατά τον σεισμό, να διατηρήσει την γωνία του [κόμβου
(Γ)] στις ίδιες μοίρες.
Η ταλάντωση όμως κατά τον σεισμό, όπως ξέρουμε, αλλάζει
την κλίση της κολώνας, και από κατακόρυφος που ήταν ο άξο-
νάς της, αλλάζει μερικές μοίρες ( εναλλάξ του κάθετου άξονα )
Η κολόνα κατά τη φάση που η κλίση της αλλάζει, αναγκάζει
μέσω του κόμβου που την ενώνει με τα άλλα στοιχεία το δοκό
να μετακινήσει και αυτή τον οριζόντιο άξονα της μερικές μοί-
ρες προς τα πάνω.
Εδώ υπάρχει το πρόβλημα του φέροντα κατά την ταλάντωση,
διότι τη στιγμή που η δοκός δέχεται φορτία με τάση ανόδου
από την κολόνα, τότε έρχεται σε αντίθεση με τα καθοδικά
φορτία του βάρους του κτηρίου.
Τα καθοδικά φορτία υπερνικούν τα φορτία ανόδου της δοκού,
με αποτέλεσμα η δοκός να αναγκάζεται να παραμείνει οριζό-
ντια.
Η κολώνα όμως, δεν παραμένει οριζόντια, (αλλάζει μερικές
μοίρες ο κάθετος άξονας της).
Το αποτέλεσμα είναι ο κόμβος που προσδίδει δομική οντότητα
στα στοιχεία αυτά να τείνει από 90 μοίρες που είναι, να μεταβάλλεται
, εναλλάξ κατά την ταλάντωση,και να καταπονείται με τέμνουσες.
Ο κόμβος όμως είναι πολύ άκαμπτος και γερός, και αντί να α
λάξει μοίρες, μεταδίδει τα καθοδικά και οριζόντια φορτία στις
ελαστικές διατομές των στοιχείων (διατομή κάτοψης κολόνας,
διατομή δοκού και πλάκας) δημιουργώντας ροπές, όπου αυτές
δημιουργούν τις τέμνουσες.
Οπότε στην πράξη δεν σπάει ο κόμβος, αλλά το πιο ψαθυρό
στοιχείο λίγο πιο πέρα από τον κόμβο.
Την ψαθυρότητα τη δημιουργεί η αντίθεση των φορτίων, στο
λαιμό της κολώνας και της δοκού, δημιουργώντας τις τέμνου-
σες.
Πιο είναι πιο ψαθυρό στοιχείο, η κολώνα ή η δοκός?
Φυσικά είναι η κολόνα, διότι αυτή έχει μικρότερη διατομή από
τη διατομή της δοκού, διότι η διατομή της δοκού είναι ένα
σώμα ακέραιο με τη διατομή της πλάκας, και οι δύο μαζί
υπερτερούν της διατομής της κολόνας.
Και όπως ξέρουμε, μεγαλύτερη διατομή, περισσότερη αντοχή
ως προς τις τέμνουσες.
Από ότι αναφέραμε πιο πάνω, οι κύριες φορτίσεις που είναι
ψαθυρές για τον φέροντα οργανισμό κατά τη διέγερση του
σεισμού, είναι δύο.
α) Οριζόντιες φορτίσεις (προερχόμενες από την αδράνεια που
σε συνδυασμό και με την ιδιοσυχνότητα προκαλεί την τα-
λάντωση)
β) Κάθετες φορτίσεις (προερχόμενες από το ίδιον βάρος του
φέροντος, της τοιχοποιίας, και των πραγμάτων)
Ακόμα αναφέραμε πιο πάνω, ότι η κολώνα κατά τον σεισμό,
μετατοπίζει τον κάθετο άξονά της πότε δεξιά πότε αριστερά,
ενώ η δοκός διατηρεί τον οριζόντιο άξονά της λόγο των κάθε-
των φορτίσεων.
Συμπέρασμα
Αν μπορέσουμε να σταματήσουμε τον κάθετο άξονα της κο-
λώνας να αλλάζει μοίρες εναλλάξ, (λόγω πλάγιων φορτίσεων)
τότε δεν θα υπάρχουν τέμνουσες στα στοιχεία της κολόνας και
της δοκού, διότι ο κόμβος θα παραμείνει στις 90 μοίρες.
Πως μπορούμε να σταματήσουμε τον κάθετο άξονα της κολό-
νας να αλλάζει μοίρες εναλλάξ?
Μπορούμε με τρεις τρόπους
α) Ή να πακτώσουμε τη βάση με το έδαφος.
β) Ή να πακτώσουμε το δώμα με το έδαφος.
γ) Ή να προ εντείνουμε το δώμα με το έδαφος στα πλαίσια της
επαλληλίας (στα πλαίσια αντοχής της κολόνας στη θλίψη
και την κάμψη)
Βασική προυπόθεση για να εφαρμόσουμε τους πάρα πάνω
τρεις τρόπους, είναι οι κολώνες να μην είναι πολύ μικρές, ή
να είναι αντί κολώνες τοιχία.
(μεγάλη διατομή κάτοψης σε μήκος)
Γιατί οι κολώνες τοιχία πρέπει να έχουν μεγάλη διατομή κάτο-
ψις σε μήκος?
Για τέσσερις κύριους λόγους.
α) Για να μην κάμπτονται εύκολα κατά την προένταση (όπως
οι μικρές κολώνες)
β) Για να αντέχουν να διαχειριστούν και τα στατικά φορτία,
και τα πρόσθετα φορτία της προέντασης.
γ) Για να μπορούμε να κάνουμε εύκολα την κατάλληλη διαστα-
σιολόγηση στη διατομή κάτοψις.
Δηλαδή τις κολόνες τοιχία, μπορούμε σε ένα σχέδιο κάτο-
ψις ενός φέροντος οργανισμού να τις τοποθετήσουμε κατά
διαφορετικές διευθύνσεις, έτσι ώστε από όποια κατεύθυν-
ση και αν έλθει ο σεισμός να φέρουν αντίσταση.
δ) Όταν η διατομή του τοιχίου κατά μήκος είναι μεγάλη, μπο-
ρούμε να το πακτώσουμε στα δύο άκρα του.
Η πάκτωση ή προένταση των δύο άκρων του τοιχίου, είναι
πολύ καλύτερη από ότι η πάκτωση μιας κολώνας στο κεντρικό
σημείο της, γιατί κατά την ταλάντωση του τοιχίου στις πλάγι-
ες φορτίσεις του σεισμού, το ένα άκρο του τοιχίου προσπαθεί
να σηκώσει το άλλο άκρο του.
Αν είναι πακτωμένο, ή καλύτερα προεντεταμένο στα δύο άκρα
του, αυτή η τάση ανόδου της βάσης του τοιχίου δεν μπορεί να
γίνει, διότι είναι προεντεταμένη με το έδαφος.
Οπότε αφού δεν μπορεί να ταλαντωθεί το τοιχίο, καταργούμε
την ταλάντωση (το κάνουμε άκαμπτο).
Οπότε καταργούμε στην πράξη....
α) Τη μετατόπιση του κάθετου άξονα της κολώνας, που συνε-
πάγεται την κατάργηση ....
β) των ροπών στους κόμβους που προκαλούν τις τέμνουσες
των κολωνών και των δοκών,καθώς και τα λοξά βέλη ( λοξές ρωγμές )
Με λίγα λόγια, το πακτωμένο ή προεντεταμένο τοιχίο, μπορεί
μόνο του (χωρίς τη βοήθεια των κόμβων) να παραλάβει τις
οριζόντιες φορτίσεις του σεισμού, χωρίς να καταργεί και την
πρόσθετη αντίσταση των κόμβων πάνω στις πλάγιες φορτί-
σεις.
Αν πάρουμε δύο πλαίσια τα οποία είναι ενωμένα στα άκρα
τους με δύο χιαστί συνδέσμους (όπως οι σιδεροσκαλωσιές των οικοδο-
μών)
Τα δύο πλαίσια αποκτούν
α) Δομική οντότητα.
β) Ακαμψία.
Δεν σταματούν όμως την ταλάντωση την οποία μπορεί να δημι-
ουργήσει η επιτάχυνση.
Κατά την ταλάντωση που υφίσταται κατά τον σεισμό, (κυρίως
το ψηλό κτήριο με πολύ υψηλό κέντρο βάρους κατασκευασμέ-
νο από σιδεροκατασκευή,) το χιαστί (Χ)διαμοιράζει καλύτερα
τα καθοδικά φορτία του φέροντα από ότι ο κόμβος σχήματος
(Γ).
Η δομική οντότητα των δύο πλαισίων που τους προσδίδει η
ένωσή τους με τα χιαστί, κατά την ταλάντωση, δεν καταπονείται
όπως καταπονούνται οι κόμβοι σχήματος (Γ) από τα καθοδικά
φορτία της κατασκευής.
Ο λόγος είναι ο εξής:
Κατά την ταλάντωση της σιδηροκατασκευής όταν αυτή είναι
δομικά άκαμπτη, δημιουργείται κενό στήριξης του ενός πλαι-
σίου από το έδαφος, διότι το ένα πλαίσιο σηκώνει το άλλο
εναλλάξ.
Οπότε κατά τη χρονική περίοδο της ταλάντωσης της σκαλωσιάς, όπου το ένα πλαίσιο είναι
αστήριχτο από το έδαφος, και το άλλο είναι στηριγμένο σε αυτό, υφί-
σταται μία ροπή στους κόμβους της κατασκευής λόγω των καθοδικών φορτί-
ων, προερχόμενα από το βάρος της κατασκευής.
Στην περίπτωση των κόμβων (Γ) αυτή η ροπή ολόκληρου
του κτηρίου μετατρέπεται αυτόματα σε ροπή των κόμβων (Γ) η
οποία δημιουργεί τέμνουσες στα άκρα του.
Στην περίπτωση των χιαστί (Χ) αυτή η ροπή μεταφέρεται δια-
γώνια από το άνω μέρος του αστήριχτου πλαισίου,στην κάτω
γωνία του στηριγμένου πλαισίου, μέσω της μπάρας του χιαστί.
Αν η μπάρα του χιαστί αντέχει την κάμψη που του εξασκούν
τα καθοδικά φορτία που μετατρέπονται σε ροπή, τότε δεν υπάρχει
κανένα πρόβλημα στη δομική οντότητα του κτηρίου.
Πάντως τα χιαστί (Χ) προσδίδουν καλύτερη δομική οντότητα
στην κατασκευή από ότι προσδίδουν οι κόμβοι.
Φυσικά ο συνδυασμός και των δύο, τρόπων στήριξης ( Χ ) και ( Γ ) είναι
πιο ισχυρός.
Το ερώτημα είναι αν μπορούμε να κάνουμε αυτή την σιδηρο-
κατασκευή ακόμα πιο ισχυρή απο ότι αυτή είναι, με τον
συνδυασμό των δύο τρόπων στήριξης (Χ) και (Γ) μαζί.
Ερώτηση
Υπάρχει και άλλος τρόπος στήριξης, τον οποίο θα προ-
σθέσουμε στους άλλους δύο τρόπους και οι τρις τρόποι μαζί
να κατασκευάσουν το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα των σι-
δηροκατασκευών?
Απάντηση
Ναι υπάρχει.
Αναφέραμε ότι την ψαθυρή αστοχία στις κατασκευές, την δη-
μιουργούν οι ροπές, προερχόμενες από δύο διασταυρώμενες φορτίσεις
κατά την ταλάντωση οι οποίες είναι :
α) Οι αδρανειακές εντάσεις
β) τα καθοδικά αστήριχτα φορτία της κατασκευής,που δημι-
ουργούνται κατά τη φάση μονομερούς ανόδου αυτής.
Τα καθοδικά φορτία πάντα υπάρχουν ... οι ροπές όμως δεν
υπάρχουν αν αυτά τα καθοδικά φορτία ισορροπούν με την
αντίθετη φορά των δυνάμεων του εδάφους
Οι ροπές εμφανίζονται μόνο όταν τα καθοδικά φορτία είναι
χωρίς την αντίδραση των δυνάμεων της βάσης. Δηλαδή κατά
την ταλάντωση.
Πακτώνοντας, ή προεντείνωντας την σιδηροκατασκευή με το
έδαφος, καταργούμε στην ουσία τα αστήριχτα καθοδικά φορ-
τία που δημιουργούν τις ροπές στους κόμβους.
Συμπέρασμα
H αντισεισμική μέθοδος κατασκευών καθώς και ο μηχανισμός του ελκυστήρα, ( Seismic stop ) εφαρμόζεται και τοποθετείτε
σε σιδηροκατασκευέ ς με χιαστί (Χ) και κόμβους (Γ) και είναι ο
τρίτος τρόπος ο οποίος συνδυάζετε άψογα με τους άλλους δύο
ώστε να κατασκευάσουμε την απόλυτη αντισεισμική οντότη-
τα σιδηροκατασκευής, που συν των άλλων είναι και ελαφριά
που συνεπάγεται μικρότερη αδράνεια,οπότε και λιγότερες
φορτίσεις, και μεγαλύτερη αντοχή στις τέμνουσες που έχει
μία σιδηροκατασκευή, από ότι έχει ένας σκελετός οπλισμένου
σκυροδέματος.
Η ευρεσιτεχνία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν προεντεταμένο αγκύριο, για την βελτίωση και την συγκράτηση των πρανών του εδάφους.
Π.Χ http://postimage.org/image/29l3p1xpg/
Γενικά αντικαθιστά όλα τα είδει πασσάλων προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση με το έδαφος λόγο υδραυλικής πίεσης.
Γενικά είναι ένας μηχανισμός ο οποίος πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης, λόγο των θλιπτικών δυνάμεων που εξασκεί πλάγιο αξονικά αυτής, και κατ αυτόν τον τρόπο μπορεί να δεχθεί φορτίσεις κάθετες, και ανοδικές, προστατεύοντας τις κατασκευές από την καθίζηση και την ταλάντωση.
Μπορεί να τοποθετηθεί τόσο σε υπό κατασκευή, όσο και σε υφιστάμενες κατασκευές διάφορων φορέων όπως είναι όλοι οι φέροντες οργανισμοί κτηρίων, γέφυρες, φράγματα, κ.λ.π.
Χρησιμεύει και για την προστασία των ελαφριών κατασκευών από τους ανεμοστρόβιλους που πλήττουν κυρίως την Αμερική, αλλά και την προστασία γενικά των μεγάλων κατασκευών, από τις φορτίσεις του αέρα.
Η εφαρμοσμένη τεχνολογία σήμερα απλός εδράζει την κατασκευή στο έδαφος.
Η ευρεσιτεχνία την ενώνει με το έδαφος, ( μέσω προέντασης ) κάνοντας αυτά τα δύο ένα, (σαν σάντουιτς)
Αυτό γίνεται πρώτη φορά παγκοσμίως.
Για μένα αυτή η ένωση της κατασκευής με το έδαφος, έχει ευεργετικά αποτελέσματα διότι εκτός των αναφερθέντων καλών χρησιμεύει ακόμα για να....
α) Εξασφαλίζει δομική οντότητα εδάφους κατασκευής.
β) Κατά την διέγερση του σεισμού,αλλάζει ευεργετικά την κατεύθυνση στις φορτίσεις και στις τέμνουσες, και τις κατευθύνει κάθετα του στοιχείου, όπου η διατομή του είναι μεγάλη και ισχυρή.
γ) Οι δυνάμεις απόσβεσης είναι υδραυλικές
δ) Απαλείφει την διαφορά φάσης εδάφους κατασκευής
ε) Απαλείφει την διαφορά φάσης των ορόφων
ζ) Συνεργάζεται με τα εφέδρανα, ώστε να εξασφαλίσει οριζόντια και κάθετη σεισμική μόνωση.
η) Αυξάνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά της κατασκευής.
θ) χαμηλώνει την πιθανότητα της ιδιοσυχνότητας στις κατασκευές.
ι) Λόγο υδραυλικής πίεσης που εξασκεί ο μηχανισμός του ελκυστήρα, κρατάει πάντα τον τένοντα τανυσμένο, διορθώνοντας αυτόματα κατ αυτόν τον τρόπο την έρπη του χάλυβα, όπου υφίσταται κατά τη μακροπρόθεσμη προέντασή του, και διορθώνει αυτόματα την ένταση πάκτωσης της άγκυρας με τα πρανή της γεώτρησης, ακόμα και όταν αυτά υποχωρήσουν λόγο χαλαρότητας των πρανών της γεώτρησης.
Το σύστημα είναι υπό αριθμητική διερεύνηση ( σε επίπεδο υπολογιστηκής προσομοίωσης ) από το εργαστήριο στατικής και αντισεισμικών ερευνών του Ε.Μ.Π, με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι αρκετά ενθαρρυντικά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Δεκ, 2012 5:12 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
Τα νεότερα για την ευρεσιτεχνία σε αυτό το άρθρο.
Περιέχει και πειράματα.
Χρόνια Πολλά.

http://www.green-e.gr/m/listing/view/-Antiseismiko-systhma

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ, 2013 2:53 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
Εγώ τι κάνω με την ευρεσιτεχνία μου? Προσπαθώ να καταρρίψω τη σύγχρονη μηχανική με αυτό το "πείραμα" ?

Το πιστεύω αυτό?

Αν υποθέσουμε ότι κατασκευάζουμε τελείως άκαμπτες κατασκευές προτεταμένες με το έδαφος ....ναι αυτό τα αλλάζει όλα.
Τέτοια κατασκευή είναι αυτή
Youtube

Αν όμως θέλουμε να προσαρμοστούμε με τους υπάρχοντες κανονισμούς Ευρωκώδικα 2 και 8, τότε προτείνω μία άλλη μέθοδο που είναι μεν στα πρότυπα του Ευρωκώδικα και του ΚΑΝ.ΕΠΕ αλλά εγώ βελτιώνω τους δείκτες που προσπαθούν να βελτιώσουν παγκοσμίως, ...αφάνταστα πιο πολύ, με αυτή την μέθοδο
Youtube

Αυτοί οι δείκτες είναι
1) Των πλάστιμων περιοχών,
2) Των πλαστικών ζωνών,
3) Της στρεπτικής ακαμψίας των ασύμμετρων κατασκευών?
4) Βελτιώνει την αντοχή του υποστυλώματος ως προς τις τέμνουσες και την τέμνουσα βάσης.

5) Αυξάνει την ενεργό διατομή των υποστυλωμάτων
6) Βελτιώνει τον λοξό εφελκυσμό.
7) Μειώνει την μετατόπιση του κόμβου της ανώτατης στάθμης, και τις παραμορφώσεις του φέροντα.
Μειώνει την ιδιοσυχνότητα εδάφους κατασκευής
9) Βοηθάει στην αποφυγή του μηχανισμού ορόφου
10) Απαλείφει το πρόβλημα της ανεπαρκούς συνάφειας σκυροδέματος και χάλυβα.
11) Εξασφαλίζει ισχυρότερη θεμελίωση.
12) Αυξάνει την απόσβεση των σεισμικών φορτίσεων η οποία οδηγεί σε μείωση της απόκρισης.
13) Ο μηχανισμός βελτιώνει αυτόματα την έρπη του τένοντα που παρατηρείται κατά την μακροχρόνια τάνυση, καθώς και την συνάφεια της πάκτωσης μεταξύ κατασκευής και εδάφους, η οποία κινδυνεύει να χαλαρώσει λόγο συνεχών φορτίσεων μεγάλης διάρκειας και πολλών κύκλων φόρτισης, όπως είναι οι σεισμοί.

Youtube
#t=0

Το πάρα πάνω μοντέλο του κυρίου Κ. Τσώνου, καθώς και αυτό το μοντέλο που πειραματίζεται η ερευνητική ομάδα της NEES σε αυτό το βίντεο ...
Youtube
#t=0 προσπαθούν να πετύχουν δύο πράγματα.
Ο κύριος Κ. Τσώνος προσπαθεί να μεταφέρει την αστοχία στις δοκούς ώστε να προστατέψει τις κολόνες και να μην έχουμε γενική κατάρρευση. ( πλαστική ζώνη )
Η NEES προσπαθεί να κατασκευάσει ευέλικτους κόμβους αφενός, τόσο στην θέση των δοκών, όσο και στην θέση του κομβικού σημείου της κοιτόστρωσης με το υποστύλωμα, ώστε να απελευθερώσει σεισμική ενέργεια.
Για αυτούς που λένε ότι δεν ξέρω, θα προσπαθήσω να τους εξηγήσω τι κάνω εγώ, δηλαδή πια μέθοδο αντισεισμικού σχεδιασμού χρησιμοποιώ ώστε να εξαλείψω τους κινδύνους που προσπαθούν να εξαλείψουν οι πάρα πάνω ερευνητικές ομάδες του κυρίου Κ. Τσώνου, και της NEES.
O κύριος Κ. Τσώνος προσπαθεί να αστοχήσει η δοκός δημιουργώντας τις πλαστικές ζώνες πάνω στις δοκούς ώστε να εκτονωθεί η ενέργεια του σεισμού.
Η δική μου πρόταση είναι να ξεχωρίσουμε τις πλάστιμες κολόνες από τις άκαμπτες προτεταμένες με το έδαφος με την παρεμβολή σεισμικού αρμού.
Με αυτήν την μέθοδο, ο σεισμικός αρμός είναι αυτός που υποδέχεται την φόρτιση του σεισμού και την εκτονώνει, παίζοντας τον ρόλο που παίζει η πλαστική ζώνη του κυρίου Κ. Τσώνου.
Η διαφορά των δύο συστημάτων είναι ότι το ένα αστοχεί, ενώ το άλλο δεν παθαίνει τίποτα.
Η NEES προσπαθεί να ξεχωρίσει στους κόμβους την δοκό και το υποστύλωμα, ώστε να εκτονώσει την ενέργεια του σεισμού στα κομβικά σημεία.
Το ίδιο κάνω και εγώ με τον σεισμικό αρμό που τοποθετώ http://s5.postimg.org/rllh3dhzb/002.jpg
Μάλιστα εγώ προχωρώ περισσότερο από την NEES προσπαθώντας να εξασφαλίσω μία ελεγχόμενη παραμόρφωση του φέροντα, ώστε αυτή να μην είναι έξω από τα όρια διαρροής.
Αυτό το πετυχαίνω με το άκαμπτο προτεταμένο φρεάτιο το οποίο έχει τον ρόλο του ρυθμιστή της παραμόρφωσης του πλάστιμου φορέα.
Εγώ μπορώ να πω στην NEES ....BUILDING IT BETTER!!! :yikes:
Και όλα αυτά χωρίς να πληρώνομαι ...απεναντίας πληρώνω.
Περισσότερα http://www.green-e.gr/m/listing/view...ismiko-systhma.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Φεβ, 2014 5:58 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
Εξισώσεις ισορροπίας είναι η μεγαλύτερη ανάγκη των κατασκευών ως προς τις φορτίσεις του σεισμού.
Οι φορτίσεις, εξωτερικές και στατικές πάντα θα υπάρχουν
Δεν μπορούμε να σταματήσουμε ούτε τις φορτίσεις του σεισμού και του αέρα, ούτε τα φορτία τα στατικά.
Μπορούμε όμως να αλλάξουμε την κατεύθυνσή τους, και να τις οδηγήσουμε εκεί που θέλουμε εμείς,
με σκοπό την ισορροπία αυτόν των φορτίσεων, η οποία ισορροπία μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τάσεις ( ίσες η μεγαλύτερες των φορτίσεων )οι οποίες θα αντιτίθενται στις φορτίσεις αυτές.
Αυτές τις αντιτιθέμενες τάσεις ισορροπίας προς τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού, εφαρμόζονται από τα κάθετα φέροντα στοιχεία.
Τα κάθετα στοιχεία έχουν δύο διατομές.
Την οριζόντια διατομή, και την κάθετη.
Η οριζόντια διατομή των κάθετων φερόντων στοιχείων, είναι πολύ πιο αδύναμη από ότι είναι η κάθετη διατομή των κάθετων φερόντων στοιχείων.
Οπότε λογικό είναι αν θέλουμε μία ισχυρή διατομή η οποία θα αντιταχθεί στις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού ώστε να τις ισορροπήσει, αυτή είναι η κάθετη διατομή των φερόντων στοιχείων.
Σε αυτή την κάθετη διατομή πρέπει να οδηγήσουμε τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού για να ισορροπήσουν.
Με τον σημερινό σχεδιασμό, αυτές οι τάσεις ισορροπίας εφαρμόζονται από τις μικρές διατομές κάθετων και οριζόντιων φερόντων στοιχείων, οι οποίες διατομές αδυνατούν να αντιπαραθέσουν τάσεις ισορροπίας στις πλάγιες φορτίσεις ενός μεγάλης επιτάχυνσης σεισμού.
Αποτέλεσμα είναι η αστοχία αυτών των διατομών.
Η πάκτωση δώματος εδάφους ( όλων των φερόντων κάθετων στοιχείων ) εκτρέπει τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού και τις κατευθύνει στις κάθετες διατομές των κάθετων φερόντων στοιχείων, οι οποίες είναι ποιο ισχυρές από τις οριζόντιες, και έχουν την ικανότητα να αντιπαραθέσουν τάσεις ισορροπίας ίσες και μεγαλύτερες αυτών των πλάγιων φορτίσεων του σεισμού.
Αποτέλεσμα αυτού είναι να επιτευχθεί η ζητούμενη εξίσωση ισορροπίας.
Αυτό είναι το ΝΕΟΝ στον αντισεισμικό σχεδιασμό, και είναι η λύση προς τις καταστροφικές συνέπειες που επιφέρουν οι σεισμοί στις δομικές κατασκευές.
Αυτή είναι μία έχτρα τάση ισορροπίας, διότι δεν καταργεί τις τάσεις ισορροπίας των μικρών διατομών, αλλά μόνο προσθέτει μεγαλύτερη απόκριση.
Η μη πάκτωση όλων των φερόντων κάθετων στοιχείων με το έδαφος, δημιουργεί αλυσιδωτές αντιδράσεις, βάζοντας και τα στατικά φορτία των κατασκευών να συνεργασθούν με τα φορτία του σεισμού, μεγαλώνοντας το καταστρεπτικό του έργο.
Αυτό συμβαίνει διότι η μη πάκτωση δώματος εδάφους των φερόντων κάθετων στοιχείων, αλλάζει μερικές μοίρες τον κάθετο άξονά τους, λόγο της υφιστάμενης ταλάντωσης του κτιρίου.
Διότι τα φέροντα κάθετα στοιχεία είναι ενωμένα με τα οριζόντια στον κόμβο, η κίνηση των μεν, επηρεάζει τα δε, με αποτέλεσμα οι κολόνες όταν ταλαντώνονται να προσπαθούν να πάνε τα δοκάρια πάνω - κάτω.
Αυτή η κίνηση ανόδου της δοκού έρχεται σε αντίθεση με τα στατικά φορτία του κτιρίου που έχουν κάθετη πάντα κατεύθυνση.
Αυτή η αντίθεση των φορτίων έχει σαν αποτέλεσμα την δημιουργία ροπών οι οποίες μεταλλάσσονται σε τέμνουσες, και είναι μία πρόσθετη καταπόνηση των μικρών διατομών, η οποία συμπληρώνει τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού, οι οποίες καταλήγουν και αυτές σε τέμνουσες στις μικρές διατομές.
Αυτή η πρόσθετη καταπόνηση των φορτίων του κτιρίου, σταματά όταν σταματά και η κάθετη παραμόρφωση των φερόντων κάθετων στοιχείων. ( ταλάντωση )
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την πάκτωση ή προένταση δώματος εδάφους.
Και αυτό είναι ένα άλλο ΝΕΟΝ στον αντισεισμικό σχεδιασμό που προσφέρει η ευρεσιτεχνία.
Και πολλά άλλα....
Σε αυτό το βίντεο υπάρχουν δύο διαφορετικά μοντέλα.
Youtube

Μόλις το βίντεο αρχίζει, βλέπουμε το πρώτο μοντέλο που είναι από τούβλα να αστοχεί αμέσως.
Παρατηρούμε τον κάθετο άξονα των λαμπάδων και των γωνιών, να παρουσιάζει μία μετατόπιση πότε δεξιά και πότε αριστερά.
Αυτή η μετατόπιση του κάθετου άξονα των γωνιών, αναγκάζει τα πρέκια να σηκωθούν προς τα πάνω.
Υπάρχει όμως το βάρος της κατασκευής, που έρχεται σε αντίθεση με την άνοδο που έχει το πρέκι.
Το βάρος υπερνικά την άνοδο που έχει το πρέκι, και βλέπετε εμφανέστατα την αστοχία ( κρακ )
Θέλετε και άλλο πείραμα για να το καταλάβετε?
Αυτό σας το λέω χρόνια τώρα και δεν το καταλαβαίνετε.
Στο ίδιο βίντεο, στο πρώτο λεπτό, βλέπουμε μια συμπαγή άκαμπτη κατασκευή ( χωρίς αρμούς χτισίματος ) πολύ πιο ισχυρή από την οπτοπλινθοδομή.
Σαν άκαμπτη και ισχυρή που είναι, αντιδρά αλλιώς.
Οι κόμβοι αντέχουν και πάει βόλτα πάνω στην σεισμική βάση.
Αν όμως το πλάτος παλινδρόμησης ήταν πιο μεγάλο, και το ύψος αυτού του μοντέλου μεγαλύτερο, ( θα άντεχαν οι κόμβοι ) αλλά θα επερχόταν ανατροπή λόγο μεγάλης ροπής, διότι στα ψιλά κτίρια υπάρχει ψιλό κέντρο βάρους.
Θα αντιδρούσε δηλαδή σαν αυτό το μοντέλο στο πείραμά μου.

Youtube
-overview
Τώρα αν το μοντέλο είχε μικρές κολόνες, και πολλούς ορόφους, θα έσπαγε στους κόμβους όπως έσπασε το πρώτο πείραμα της οπτοπλινθοδομής.
Το φάρμακο το ξέρετε... αν ήταν πακτωμένα στο δώμα με την βάση, κανένα από τα πάρα πάνω μοντέλα δεν θα είχε αστοχία.
Ούτε ρωγμές θα βλέπατε στους κόμβους, ούτε ανατροπή θα πάθαινε το μοντέλο, ούτε βόλτα θα πήγαινε.
Θα αντιδρούσε έτσι
Youtube


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ, 2014 11:06 am
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
α)Συχνότητα ονομάζουμε τον αριθμό των επαναλήψεων ενός γεγονότος στη μονάδα του χρόνου. Η συχνότητα χαρακτηρίζει οποιοδήποτε φυσικό μέγεθος μεταβάλλεται περιοδικά, δηλαδή επαναλαμβάνει τις ίδιες τιμές σε τακτά χρονικά διαστήματα.

β)Ιδιοσυχνότητα


Συντονισμός στην κυματική καλείται το φαινόμενο της εξαναγκασμένης ταλάντωσης κατά το οποίο η συχνότητα του διεγέρτη ταυτίζεται με την ιδιοσυχνότητα του ταλαντωτή.
Κάθε ταλαντωτής μπορεί να ταλαντώνεται σε μία ή περισσότερες συχνότητες. Όταν το σύστημα διεγείρεται στιγμιαία, τότε αρχίζει η ταλάντωση η οποία συμβαίνει με συχνότητα που ταυτίζεται με την ιδιοσυχνότητά του. Όταν η ταλάντωση είναι εξαναγκασμένη, η συχνότητα της είναι η συχνότητα του διεγέρτη. Όταν η συχνότητα του διεγέρτη ταυτίζεται με την ιδιοσυχνότητα του ταλαντωτή έχουμε συντονισμό.
Κατά το συντονισμό το σύστημα έχει το μέγιστο δυνατό πλάτος και τη μέγιστη δυνατή ενέργεια. Αν δεν υπάρχουν αποσβεστικές δυνάμεις, τότε το πλάτος της ταλάντωσης γίνεται θεωρητικά άπειρο. Έτσι, η ταλάντωση μπορεί να γίνει τόσο έντονη, ώστε να καταστραφεί ο ταλαντωτής. Αν η προσφορά ενέργειας είναι μεγαλύτερη, τότε υπάρχει κίνδυνος καταστροφής του ταλαντωτή.

γ) Η ροπή αδράνειας (ή γωνιακή μάζα) είναι μέγεθος της μηχανικής και εκφράζει την κατανομή των υλικών σημείων ενός σώματος ως προς έναν άξονα περιστροφής. Συμβολίζεται με Ι και έχει διαστάσεις μάζας επί μήκος στο τετράγωνο (σε μονάδες διεθνούς συστήματος kg·m2). Υπολογίζεται ως άθροισμα γινομένων στοιχειωδών μαζών επί το τετράγωνο της αποστασής τους από έναν άξονα.

Η ροπή αδράνειας έχει στην περιστροφική κίνηση την σημασία που έχει η μάζα στην γραμμική. Συγκεκριμένα, η φυσική σημασία της ροπής αδράνειας σχετίζεται με την ικανότητα που έχουν τα σώματα να αντιστέκονται σε μεταβολές της περιστροφικής τους κατάστασης. Όσο μεγαλύτερη ροπή αδράνειας έχει ένα σώμα, τόσο δυσκολότερα περιστρέφεται.
Ας σημειωθεί επίσης ότι η ροπή αδράνειας ορίζεται πάντοτε ως προς κάποιον άξονα περιστροφής.

δ) Γωνιακή επιτάχυνση ονομάζουμε τον ρυθμό μεταβολής της γωνιακής ταχύτητας ενός σώματος.

Απάντηση
Όλα αυτά που ανάφερα πάρα πάνω, για να ισχύσουν χρειάζεται μία βασική αρχή, ( την ελευθερία κινήσεων των σωμάτων τουλάχιστον προς μίαν κατεύθυνση. )
Παράδειγμα
Αν έχουμε μία ράβδο πακτωμένη στο ένα άκρο της, αυτή μπορεί να συντονιστεί όταν η συχνότητα του διεγέρτη ταυτίζεται με την ιδιοσυχνότητα του ταλαντωτή.
Αν όμως στο ένα ελεύθερο άκρο της ράβδου εφαρμόσουμε μία δύναμη απόσβεσης το φαινόμενο της ταλάντωσης δεν σταματά, αλλά δεν πολλαπλασιάζεται.
Αν είσαι σε ένα καράβι, θα έχεις προσέξει τα τραπέζια που έχουν ένα πόδι, να τρέμουν.
Μόλις όμως ακουμπήσεις το δάκτυλό σου επάνω στο τραπέζι, σταματάει αμέσως η μεγάλη ταλάντωση.
Συμπέρασμα
Αν εφαρμόσουμε μία δύναμη αντίθετη στο εξωτερικό μέρος ενός άξονα, αυτός φρενάρει.
Δηλαδή σταματήσαμε την γωνιακή επιτάχυνση, και γενικά αν η δύναμη είναι μεγάλη, σταματάμε και την κινητική ενέργεια της ροπής.π.χ τα φρένα.
Το ίδιο συμβαίνει και με το τραπέζι και το δάκτυλο.
Το ίδιο συμβαίνει και με την πάκτωση εδάφους δώματος που εφαρμόζει η μέθοδος της ευρεσιτεχνίας μου.
Δηλαδή πάνε περίπατο οι υπολογισμοί που κάνετε για την ιδιοσυχνότητα, και την ροπή αδράνειας.
Αυτό συμβαίνει διότι εφαρμόζεται περιοδική απόσβεση, σε κάθε κύκλο ή περίοδο φόρτισης, έως και φρενάρισμα της κίνησης.
Εξισώσεις ισορροπίας του κάθε υποστυλώματος ξεχωριστά, υπολογίζοντας και την πλάγια δύναμη αδράνειας των πλακών που εφαρμόζουν αυτές στα υποστυλώματα, είναι η λύση.
Αυτήν την πάκτωση που εκτελούν τα φρένα στο πλατό, αυτήν την πάκτωση σας δείνω εγώ στο δώμα.
Δηλαδή εφαρμόζω μέσο της ευρεσιτεχνίας μου, εξισώσεις ισορροπίας προς στις ροπές και εξισώσεις απόσβεσης στην φυσική ταλάντωση του φέροντα ώστε η ταλάντωση να μην πολλαπλασιάζετε και να προκαλεί το φαινόμενο της ιδιοσυχνότητας διεγέρτη και ταλαντωτή.
που σε φυσικές συνθήκες μεγαλώνει σταδιακά το πλάτος ταλάντωσης μέχρι συνθήκης καταρρεύσεως, του φέροντα.
Αυτά τα λέω επικαλούμενους νόμους της κινηματικής

Αυτά που είπα πάρα πάνω, καταρρίπτουν ( ως λανθασμένους ) όλους τους αντισεισμικούς κανονισμούς στον κόσμο.
Διότι η ροπή και η ιδιοσυχνότητα είναι οι κύριες αιτίες αστοχίας των κατασκευών.
Και εγώ τους βρήκα την μέθοδο που λύνει αυτά τα δύο προβλήματα. ....και πολλά άλλα ...
Η δύναμη αυτή που εφαρμόζω στο δώμα, πρέπει να προέρχεται από εξωτερικό παράγοντα.
Εγώ, αυτήν την δύναμη, την άρπαξα από το έδαφος, και με την βοήθεια του τένοντα, την μετέφερα στο δώμα.
Την ισχυρή προένταση την εφαρμόζω μεταξύ της επιφανείας του εδάφους, ( στο ύψος της θεμελίωσης ) και τα βάθη της γεώτρησης, πριν την κατασκευή της οικοδομής, για να πετύχω πρώτα την ισχυρή πάκτωση στα πρανή της γεώτρησης.
Μετά σταδιακά ( με την βοήθεια περικοχλίου ) κατά την κατασκευή της οικοδομής, επεκτείνουμε τον τένοντα μέχρι την οροφή, όπου εκεί ή απλά τον πακτώνουμε στο δώμα, ή άμα θέλουμε του εφαρμόζουμε μικρή ( δεύτερη ) προένταση.
Αυτή η μέθοδος εφαρμόζετε πρώτη φορά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ, 2014 5:37 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
Jokeaccount Offline

Ένταξη: Τετ 14 Ιαν 2009, 00:41
Δημοσιεύσεις: 205
Ενδιαφέρον φαίνονται αυτά που λες αλλά δεν ξέρω κατα πόσο είμαστε το κατάλληλο forum για να παρουσιάσεις αυτή την τεχνολογία... Τουλάχιστον εγώ διάβασα ένα μέρος της ανάλυσης που έγραψες και δεν κατάλαβα και πολλά πράγματα. Δεν ξέρω αν οι συνάδελφοι νιώθουν καλύτερα αλλά το ένα μαθήμα τεχνικής μηχανικής που κάνουμε δεν ξέρω αν βοηθά και πολύ. Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν θέλεις feedback ελπίζω να έχεις ανοίξει θέμα και σε forum μηχανολόγων και πολιτικών μηχανικών που είναι πιο σχετικοί με το όλο θέμα. Πάντος ενημέρωση για οποιαδήποτε εξέλιξη ευπρόσδεκτη είναι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάρ, 2014 4:15 am
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
 Επιστροφή στην κορυφή 
seismic Offline

Ένταξη: Παρ 07 Μάϊος 2010, 19:43
Δημοσιεύσεις: 33
Φίλε μου για να σας ενημερώσω το κάνω.
Γράφω σε πολλά φόρουμ μηχανικών.
Και αυτοί σπάνια απαντάνε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάρ, 2014 10:40 am
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
 Επιστροφή στην κορυφή 
Jokeaccount Offline

Ένταξη: Τετ 14 Ιαν 2009, 00:41
Δημοσιεύσεις: 205
Πάντος τα βίντεο που έχεις ανεβάσει είναι αρκετά κατατοπιστικά. Ενδιαφέρον ιδέα αν και μου φαίνεται οτι καταναλώνεται πολύς χώρος στο κέντρο της κατασκευής για το φρεάτιο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάρ, 2014 3:26 pm
 Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
 Επιστροφή στην κορυφή 
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν εδώ και:   Ταξινόμηση κατά:   
Σελίδα 1 από 2 [39 Posts]   Μετάβαση στη σελίδα: 1, 2 Επόμενη
Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
 Portal » Community » myprotia.gr magazine » Γενική συζήτηση
Μετάβαση στη:  

Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
You cannot post calendar events in this forum


myprotia.gr - myprotia@myprotia.gr - 2011

Forum with support of Syndicator RSS